Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 10 - 2016

Garantie: Ja
25111 Km
Night fluo
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
yamaha - mt-10
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha MT-10 – 2016 – 25.692 km – Night Fluo Studio  – Garantie

Goed onderhouden Yamaha MT-10 uit 2016 met 42.725 km op de teller.
Deze krachtige naked bike met R1-DNA is uitgevoerd in de gewilde kleurstelling Night Fluo Studio (matgrijs met fluor gele accenten) en voorzien van diverse sportieve extra’s:

✅ Bijzonderheden & upgrades:

  • R1 bigbang DNA – brute sound

  • LED knipperlichten voor en achter

  • Valdoppen – veilig & strakke look

  • Originele Night Fluo Studio lak (matgrijs + fluor velgen)

  • Luxe TFT display

  • In zeer nette staat, altijd goed onderhouden ( grote beurt bij 25000km  gehad)

📌 Specificaties:

  • Bouwjaar: 2016

  • Kilometerstand: 25692 km

  • Vermogen: ±160 pk

  • Cilinderinhoud: 998 cc

  • Type: Naked / Hypernaked

💶 Koopprijs zo mee: €10.000,-
Inruilprijs €10750.-



Inclusief 1 maand garantie + gratis verzekering

Inruil bespreekbaar


  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion