Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
€ 2.900,- p/mnd klik hier
2018, 25600 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2018, 7350 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2019, 14990 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 6.495,- p/mnd klik hier
2019, 4200 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2020, 6607 Km
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2020, 5218 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2021, 3730 Km
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
FANTIC CABALLERO 500 50TH ANNIVERSARY
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2022, 219 Km
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023, 75 Uur
FANTIC XXF 250
FANTIC XXF 250
€ 4.995,- p/mnd klik hier
2023,
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
FANTIC CABALLERO 500 RALLY
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2023, 1061 Km
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
FANTIC CABALLERO 500 FLAT TRACK
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 500 SCRAMBLER
€ 7.500,- € 8.199,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XXF 450
FANTIC XXF 450
€ 8.500,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC XEF 250
FANTIC XEF 250
€ 8.499,- € 8.999,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
FANTIC XEF 450
FANTIC XEF 450
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2023, 0 Km
FANTIC 125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE
FANTIC 125 4T SUPERMOTARD PERFORMANCE
€ 5.099,- € 5.999,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
FANTIC CABALLERO 125 SCRAMBLER
€ 6.449,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Een stukje historie: DUCATI in 2008 - De 1098 krijgt een broertje, de 848. Met de 1098R is Ducati de eerste fabrikant die echt traction control in een productiemachine introduceert. Hoewel de motor daadwerkelijk ee cilinderinhoud heeft van 1198cc besloot het bedrijf de motor te hernoemen naar 1098. De reden is de negatieve perceptie van de Amerikanen omdat hun belastingformulieren hetzelfde cijfer hebben. Troy Bayliss wint zijn derde en laatste World Superbike kampioenschap en vervult zijn doel om drie kampioenschappen te winnen op drie verschillende generaties van de Ducati superbike: 998, 999 en 1098.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van FANTIC
© 2000 - 2025 Motoroccasion