Nieuwsbrief:

MOTO MORINI  X-CAPE 650 ABS GOLD WHEEL - 2025

€ 7.999,- € 9.699,-
Nieuw
Red Passion
moto-morini - x-cape-650-abs-gold-wheel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 11193
Voorjaars Pre-Sale van € 9699,- voor € 7999,- incl kofferset

Ontsnap aan de alledaagse sleur met de Moto Morini X-cape. Deze avontuurlijke machine is gebouwd voor de meest veeleisende terreinen, met een krachtige motor en robuust ontwerp. Dankzij de betrouwbare 650cc motor en geavanceerde vering kun je moeiteloos elk avontuur aan. Of je nu over ruig terrein rijdt of de open weg verkent, de X-cape biedt de ultieme combinatie van prestaties en comfort. Het gestroomlijnde ontwerp en de ergonomische styling maken elke rit een genot. Met geavanceerde technologieën en hoogwaardige materialen is de Moto Morini X-cape klaar voor elk avontuur. Stap op en beleef de vrijheid van de open weg zoals nooit tevoren. Ontdek de Moto Morini X-cape en laat je dromen werkelijkheid worden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Moto Puro
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion