Nieuwsbrief:

KTM  250 SX - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
ORANGE
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
ktm - 250-sx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Op zoek naar pure 2-takt sensatie met de nieuwste technologie? Dan is deze KTM 250 SX EFI jouw ideale wapen! Dankzij de elektronische brandstofinjectie (EFI) levert deze motor niet alleen brute kracht, maar ook een soepeler en preciezer vermogen dan ooit tevoren.



Deze KTM combineert het karakter van een echte 2-takt met moderne prestaties, betere starts, minder onderhoud én optimale afstelling onder alle omstandigheden.

De 250 SX EFI staat bekend om zijn agressieve karakter en nauwkeurige handling – een absolute favoriet voor wie houdt van snelheid, techniek en adrenaline.


Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Enduro/MX € 195*
Service beurt
Luchtfilter
Volle tank brandstof
Tenaamstelling en Vrijwaring

*Op enduro en Cross motoren wordt geen garantie verleend.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion