Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Bij aankoop van een motor 10% korting op nieuwe collectie kleding en helmen.
Tevens outlet met speciale prijzen! Oude collectie ongebruikte motorpakken, jassen en broeken, helmen, schoenen en handschoenen.
- Bisschop Motoren: het adres voor service en onderhoud, moderne werkplaats met Dynnstar-testbank.
Scherpe prijs voor alle merken banden, neem vrijblijvend contact met ons op. Tel.nr. 06-54220098
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
WELKOM bij Bisschop Motoren.
U kunt bij ons terecht voor: - Nieuwe en gebruikte motoren - SCM Gecertificeerd inbouwbedrijf - Dynostar Testbank - Goed uitgeruste werkplaats - Schade reparatie en afhandeling - S100 en Castrol Dealer Werkplaats en onderhoud In onze ruime werkplaats kunnen wij de service geven die bij uw motor hoort. Bisschop Motoren heeft veel te bieden zoals een ruim assortiment motorbanden zodat u kunt kiezen welke band het beste bij uw rijstijl en motor past. Maar ook alle andere onderdelen zijn vaak uit voorraad leverbaar.
 | Punthorst, Overijssel |
 | 06-54220098 |
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken