Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE CVO FLTRXSE - 2019

Garantie: Nee
17240 Km
MAKO SHARK FADE
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
harley-davidson - road-glide-cvo-fltrxse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen

Harley Davidson FLTRXSE 117Ci CVO Roadglide


'' Mako Shark Fade ''
117Ci 1923cc Screamin Eagle
CFR Power Duals Exhaust
Screamin Eagle Heavy Aircleaner
Paul Yaffe Monkeybar
Custom made Duo-Seat
Docking Hardware Kit Black
Smoke Windshield
Cruise controll
Harley-Davidson Navi
Boom Box GTS Audio
Apple Carplay
Bleutooth
Daymaker Led Light
ABS Alarm


Super mooie FLTRXSE 117Ci CVO Road Glide , 17.240 Km , Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

= Bedrijfsinformatie =

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion