Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  BREAKOUT PRO STREET CVO - 2016

Garantie: Nee
14336 Km
WHITE PEARL
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
harley-davidson - breakout-pro-street-cvo
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen

Harley Davidson FXSE Breakout CVO Pro Street

110Ci Screamin Eagle
White Edition
Special Paint
H-D Exhaust
Arlen Ness Aircleaner
Chin-Spoiler
Duo-Seat CVO
Sidemounted kenteken
Led turn signals
Daymaker Led Light
Cruise Controll
Alle delen zwart gecoat

Zeer mooie FXSE 110Ci Breakout CVO Pro Street White Edition , 14.336 Km , Nieuwstaat , Inruil / Financiering / Garantie mogelijk !!! Alle genoemde prijzen zijn inclusief Nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten !!!

= Bedrijfsinformatie =

!!! Deze motor wordt afgeleverd met 6 maanden garantie & servicebeurt !!!

!!! 6 - 12 - 24 Maanden Garantie mogelijk !!!

Wist U Dat ? Wij ook alle merken motoren Inruilen !

De beste optie voor inruil is: dat u een bezoek brengt in onze showroom, om de juiste prijs indicatie vast te stellen. Is dit voor u niet mogelijk dan graag een uitgebreide email met daarin een zo goed mogelijke beschrijving van u voertuig, met mogelijke foto's en prijsindicatie.

Maandag: Gesloten
Di t/m Vrij 09.30 tot 17.30
Zaterdag : 10.00 tot 17.00

Voor afspraken buiten onze openingstijden kunt u telefonisch contact opnemen!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motown Bikestore
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion