Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA 1260 PIKES PEAK - 2018

Garantie: Nee
15000 Km
Rood / Wit
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
ducati - multistrada-1260-pikes-peak
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een originele 1260 S Pikes peak met alle optie's. 
Valbeugels, 3 delige kofferset in kleur, luxe Ohlins vering , veel carbon en gesmede lichte Marchesini velgen.




V4s, v4, 1200, 1260s, 1200s, 1250, Gs, Tiger

  • Gielen Motorsport
    Venusweg 16
    8938BC Leeuwarden
    Gielenmotorsport@gmail.com
    0614442880

    https://gielenmotorsport.nl/aanbod/
    Open van 9.00 tot 18.00

    Financiering mogelijk
    Gratis 5 dagen all-risk verzekering



  • Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Controleer voor aankoop van een motorfiets goed de zaken (o.a. accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk zijn.
    Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de advertentie.
    Zet- en drukfouten zijn voorbehouden.

Opties en Accessoires:
blipper shift, Bochten ABS, Bochtenverlichting, Cruise control, Gesmede velgen, Handkappen, Handvat verwarming, In hoogte verstelbare ruit, Kofferset, Lichte wielen, Middenbok, motor slip regeling, Ohlins vering, Quickshifter, Termignoni uitlaat systeem, Traction Control, Valbeugel, TFT kleuren scherm , 4x rijmodi, 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Gielen Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion