Nieuwsbrief:

Gielen Motorsport

Alle motoren van Gielen Motorsport
30 motoren gevonden
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 52300 Km
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 8.950,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 11620 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 7.200,- p/mnd klik hier
2015, 65000 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2021, 38500 Km
DUCATI DIAVEL CARBON
DUCATI DIAVEL CARBON
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2016, 35000 Km
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 6.500,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
€ 6.850,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14500 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2018, 29000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
DUCATI MULTISTRADA 1200 ABS
€ 8.200,- p/mnd klik hier
2011, 64000 Km
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
€ 17.250,- p/mnd klik hier
2023, 23000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
€ 10.800,- p/mnd klik hier
2017, 65000 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2015, 35200 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 9.150,- p/mnd klik hier
2017, 29600 Km
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2021, 93000 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2011, 29800 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2000, 36000 Km
DUCATI DIAVEL 1260 S
DUCATI DIAVEL 1260 S
€ 19.250,- p/mnd klik hier
2019, 17000 Km
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion