Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
16800 Km
BLACK STORM METALLIC/DARK SLATE METALLIC MATT/AC
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Modelcode: K51
Typenummer: 0A02

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 152 cm

Interieur
Interieurkleur: Onbekend
Bekledingcode: 0000

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Boordcomputer Pro (0221), Comfort-pakket, Connectivity-pakket, Cruise control, Cruise control (0538), Dagrijverlichting (0202), Diefstalalarmsysteem (0603), Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Dynamic Traction Control (DTC) (0182), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Emergency Call (06AC), Handvatverwarming, Hill Start Control (0204), Keyless entry, Keyless Ride (0193), Kofferdragers aluminium (0680), LED-koplamp (0192), LED koplampen, LED mistlichten voor (0562), Navigatiesysteem, Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Touring Pakket, Touring pakket (0233), Uitlaat verchroomd (0350), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion