Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS ADVENTURE - 2025

Garantie: Ja
2500 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
bmw - f-900-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: K82
Typenummer: 0K71

Technische informatie
Koppel: 93 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 23 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 231 x 94 x 142 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 07-05-2030

- Divers coatwerk matzwart
- Spuitwerk matzwart
- 5 jaar fabrieksgarantie
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Cruise control, Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Keyless start, Kofferdragers links & rechts (0680), LED-verstraler (0562), LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, Middenstandaard, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Ride Pro, Ride Pro (023A), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harry Meijer B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion