Nieuwsbrief:

BMW  K 1600 GT - 2012

Garantie: Nee
104243 Km
Rood
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
bmw - k-1600-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een echt dikke toerfiets de K1600GT

* Bj. 03-2012 nederlands geleverde motorfiets 3 eigenaren
* 104.243km
* Dikke 6 cilinder...
* Motor bevindt zich in beslist nette staat, geen winter aanslag, en keurig in garage gestald 
* Voorzien van alle optie's , de highlights:
- div. rijmodi
- Adaptive xenon 
- buddy / handvatverwarming
- navigatie
- cruisecontrol
- centrale vergrendeling ( behoudens de topkoffer )
- etc. etc.
* ook nog extra hoge ruit zit erbij
* Motor is volledig voorzien van onderhoudshistorie , stempels in boekje , laatste fac. van ondehoud ( 1100€ ) bij 100.000km
* Compleet met reservesleutel boekje met stempels
* prijs 7499€ , het betreft hier een verkoop in opdracht van klant...
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion