Nieuwsbrief:

HONDA  CB 650 Z - 1984

Garantie: Nee
43187 Km
Zilver
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
honda - cb-650-z
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een goedrijdende cb650z klassieke honda

* bj 1984 , deze maand belastingvrij en goedkoop te verzekeren
* 43.187km
* 4 cilinder 650cc  loopt keurig netjes en loopt goed  trekt goed... ook in laag toeren gebied , koppakking lekt niet
* Kan gewoon goed mee in het huidige verkeer , rijdt schakelt en remt prima..
* ooit eens geheel aangepakt daar waar nodig optisch danwel technisch
* kettingset , banden remmerij slijtdelen prima !
* Alle electra werkt en laadt goed bij , bedrading keurig netjes
* Incl. reservesleutels , ook sleutels voor stuurslot  en boordgereedsschap ook aanwezig
* Prijs voor de cb650 : 3499€  inruil van klassiek of moderne motoren bespreekbaar
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion