Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 6.850,- p/mnd klik hier
2011, 45591 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2011, 29800 Km
APRILIA TUONO V4 R
APRILIA TUONO V4 R
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2011, 28758 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2011, 35085 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2011, 22519 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2012, 49509 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 7.290,- p/mnd klik hier
2013, 39735 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 7.690,- p/mnd klik hier
2013, 33802 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 7.990,- p/mnd klik hier
2013, 39513 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2014, 43129 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 9.350,- p/mnd klik hier
2014, 20266 Km
APRILIA TUONO V4
APRILIA TUONO V4
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2015, 22000 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 9.990,- p/mnd klik hier
2016, 38471 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 11.850,- p/mnd klik hier
2016, 29900 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 11.999,- p/mnd klik hier
2016, 22410 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 12.790,- p/mnd klik hier
2016, 32992 Km
APRILIA TUONO V4 R APRC
APRILIA TUONO V4 R APRC
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 28400 Km
APRILIA TUONO V4 FACTORY
APRILIA TUONO V4 FACTORY
€ 10.990,- p/mnd klik hier
2017, 59610 Km
APRILIA TUONO V4 FACTORY
APRILIA TUONO V4 FACTORY
€ 13.999,- p/mnd klik hier
2017, 29201 Km
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
APRILIA TUONO V4 1100 FACTORY
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2018, 29900 Km
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion