Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
In prachtig mooie staat verkerende Aprilia tuono v4 APRC, een echte beleving om mee te rijden
* Cobra uitlaat incl db-killer
* Abs systeem
* Traction control
* Carbon voorspatbord
* Carbon hugger
* Carbon ketting beschermer
* Mra windscherm
* Verstelbare comfort hendels
* Led knipperlichten
* Tidy tail
* Quickshifter
---------------------------------------------------------
* Interesse in deze motorfiets en u wilt hem bezichtigen?
Of heeft u een vraag over een motor? Hiervoor kunt u de marktplaats messenger of whats app 06-3878 3611 gebruiken
* Garantie mogelijkheden: 3, 6 of 12 maanden
* Servicebeurt optioneel voor 350,-
* Een motor reserveren kan d.m.v. een kleine aanbetaling
---------------------------------------------------------
Inruil:
U bent welkom om uw motor/scooter bij ons in te ruilen en krijgt er een eerlijke prijs voor terug
Kom gezellig eens langs in onze showroom om dit te bespreken of neem contact op via whatsapp 06-3878 3611 en stuur wat foto's en een richtprijs door.
Financiering:
Wilt u het laatste beetje laten financieren? Ook dat is bij ons mogelijk. Of het nu 1000, 2000 of 5000 euro is, wij doen er niet moeilijk over.! U kunt vrijblijvend een aanvraag doen op onze website.
Waar zijn wij gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Monster, een klein uurtje van Utrecht en Amsterdam. vanuit Rotterdam 25 minuten.
Mocht afstand een probleem zijn voor u dan kunnen wij tegen een schappelijke vergoeding de motor thuis bezorgen.!
Gewoon even een klein vraagje? U kunt ons ook bereiken via whats-app op 06-38 78 36 11 en de marktplaats chat
Complete afdeling motoren voor de 35KW en A2 rijder.!
Altijd ruim 175 motoren op voorraad!
Ruime openingstijden:
Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 - 17.30
Zaterdag 09.00 - 16.00
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 60° V-twin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 97 mm x 97 mm |
Cilinder inhoud | 997.62 cc |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronisch brandstofinjectiesysteem |
Ontsteking | Digitale elektronische ontsteking, geïntegreerd met injectiecontrolesysteem, 1 bougie per cilinder. |
Vermogen | 139 pk / 102 kW bij 9500 tpm |
Max. koppel | 107 Nm bij 8500 tpm |
Koppeling | Dubbele platen in oliebad met gepatenteerde PPC hydraulische bekrachtiging, versnellingskabel van gevlochten metaal, radiale hoofdcilinder met 15 mm zuiger |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 34/15 (2.27) |
Overbrenging | Ketting, Overbrenging: 40/16 (2,5:1) |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | 250 km/u |
ABS | nee |
Frame | Dubbele aluminium ‘banana’ swingarm, APS (Aprilia Progressive System) multilink |
Vering voor | Showa upside-down-voorvork, in- en uitgaande demping en veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Hydraulische Sachs schokdemper, in- en uitgaande demping en veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | dubbele, zwevende Brembo schijf van staal, Ø 320 mm, Brembo “triple bridge” remklauw met vier 34 mm zuigers en vier gesinterde remblokken, remkabel van gevlochten metaal |
Remmen achter | stalen Brembo schijf, Ø 220 mm, remklauw met twee zuigers, 32 mm diameter zuigers, gesinterde remblokken, remkabel van gevlochten metaal |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR17 |
Wielbasis | 1410 mm |
Lengte | 2025 mm |
Breedte | 830 mm |
Hoogte | 1100 mm |
Zithoogte | 810 mm |
Drooggewicht | 185 kg |
Leverbare kleuren | White Ice, Dream Blue en Diablo Black |
Beschrijving | De Aprilia Tuono is niet alleen een naked bike, maar ook een echte 1.000 cm3 superbike, die kan buigen op vele sportsuccessen. De nieuwe uitvoering van de Tuono beschikt over alle sterke punten van zijn voorganger, maar is nog dynamischer geworden met nog hogere prestaties. De nieuwe uitvoering is moderner gestyld en kan bovendien vertrouwen op de nieuwste technieken, waarmee Aprilia de voorsprong op de concurrentie verder vergroot. |
Ruim 150 motoren op voorraad
Veel betalingsmogelijkheden.
Ook inruil van uw auto is bij ons bespreekbaar.
Uitgebreide garantie mogelijkheden.
Bekijk ons volledige aanbod.
Ruime financiering mogelijkheden zowel prive als zakelijk.
Zit de gewenste motor er toch niet tussen, dan kunt u ons altijd met een zoekopdracht aan het werk zetten. Bent u van plan uw motor te verkopen? Wij ruilen alles in! Ook voor de financiering van een motor kunt u bij ons terecht.
Wij helpen u graag!
 | Monster, Zuid-Holland |
 | 0174-504155 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken