Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Mooie Yamaha R6
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde viertakt viercilinder in lijn |
Boring x slag | 65.5|44.5 |
Cilinder inhoud | 599 |
Comp. verhouding | 12.4:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Keihin CVRD37 |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 120|89.5|13000 |
Max. koppel | 68.1|11500 |
Koppeling | olie bad |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2846 |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17 |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | volledig instelbare 43 mm UPSD, veerweg 132 mm |
Vering achter | volledig instelbare monoshock, veerweg 130 mm |
Remmen voor | dubbele 295 mm schijf, radiale vierzuigerremklauwen |
Remmen achter | enkele 220 mm schijf, tweezuigerremklauw |
Voorband | 120/60 ZR 17 |
Achterband | 180/55 ZR 17 |
Wielbasis | 1380 |
Lengte | 2025 |
Breedte | 690 |
Hoogte | 1105 |
Zithoogte | 820 |
Drooggewicht | 169 |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 | Bathmen , Overijssel |
 | 06-38357616 |
Een stukje historie: HONDA in 1971 - In april 1971 kwam Honda met een CB500 Four. Deze werd in 1974 opgevolgd door de 550 cc versie. In de jaren '70 werden de 250 en 350 cc modellen constant opgewaardeerd en aangepast waarbij de 350 cc naar 360 cc ging. Laat in 1970 introduceerde Honda een "semi-serieus" viertakt project, de SL125 eenpitter, in Japan en liet deze opvolgen in 1972 door de meer serieuze SL250. De SL250 had een langere veerweg, veel bodemvrijheid en deed het goed op de weg en off-road.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken