Nieuwsbrief:

YAMAHA  XVS 650 DRAGSTAR - 2002

Garantie: Nee
24100 Km
Rood / Zwart
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
yamaha - xvs-650-dragstar
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
ivm vakantie zijn wij gesloten van 27 Juli tm 18 Augustus

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: Aflever controle, volle tank brandstof.

Extra`s:
Highway-hawk half open uitlaat systeem
Zij koffers
Forward controls
Windscherm

Informatie:
Keurige motor
Geschikt voor A2 rijbewijs

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938
  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion