Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.299,- p/mnd klik hier
1999, 44055 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2000, 45400 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2002, 43745 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 4.900,- p/mnd klik hier
2002, 30500 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2003, 43087 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.290,- p/mnd klik hier
2003, 18361 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 9900 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 41050 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.295,- p/mnd klik hier
2005, 59366 Km
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.500,- p/mnd klik hier
2005, 12847 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 999.999,- p/mnd klik hier
2005, 16480 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.445,- p/mnd klik hier
2006, 35100 Mls
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
YAMAHA XVS 1100 DRAGSTAR
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2007, 19107 Mls
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 5.650,- p/mnd klik hier
2007, 43842 Km
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
YAMAHA XVS 1100 A DRAGSTAR CLASSIC
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2008, 52712 Km
Een stukje historie: KAWASAKI in 2011 - De vloeistofgekoelde DOHC-viercilinderlijnmotor met 16 kleppen van 1.043 cm3 in de Z 1000 SX ABS biedt een groter uitgangsvermogen (138 pk) en sterker koppel dan die van de vorige Z1000. Bij de selectie van de nieuwe cilinderinhoud had de Z1000 een naam hoog te houden. De W 800: -Een mooi motorblok bouwen- was een belangrijk uitgangspunt bij het ontwerpen van de nieuwe luchtgekoelde verticale twin. De klassiek vormgegeven motor heeft een laag gewicht en is in zijn eenvoud een lust voor het oog. Waar mogelijk is metaal gebruikt in plaats van kunststof. Het resultaat is een gevoel van ouderwetse kwaliteit dat alleen de solide uitstraling van metalen onderdelen kan geven.
© 2000 - 2025 Motoroccasion