Nieuwsbrief:

YAMAHA  XSR 700 ABS - 2020

Garantie: Ja
2799 Km
Tech black
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
yamaha - xsr-700-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
YAMAHA XSR 700 ABS – Retro met een Moderne Twist
De Yamaha XSR 700 ABS uit 2020 is een motor die het beste van twee werelden combineert: de retro-stijl en de kracht van moderne prestaties. De 689cc parallel-twin motor biedt indrukwekkende power en flexibiliteit, terwijl de ABS zorgt voor extra veiligheid, vooral in bochten en bij onverwachte situaties. Het lichte frame en de sportieve ophangingssystemen maken deze motor wendbaar, ideaal voor stadsritten en langere tochten.
Het design van de XSR 700 is geïnspireerd op de klassieke motorrijderscultuur, met het oog op het verleden, maar volledig uitgerust met de moderne technologie van vandaag.
Waarom de Yamaha XSR 700?
De Yamaha XSR 700 is de perfecte keuze voor rijders die op zoek zijn naar een sportieve naked bike met retro flair. Het lichte gewicht, de 689cc motor en ABS maken elke rit een plezier, terwijl het design iedereen om je heen zal doen omkijken.
  • Bouwjaar: 2020
  • Tellerstand: 2.799 km
  • 689cc parallel-twin motor – krachtig en efficiënt
  • Retro design met moderne technologie
  • ABS voor extra veiligheid
  • 1e eigenaar
Prijs: € 8.449,-
Wij bieden garantie, zodat je met vertrouwen de weg op kunt. Inruil is mogelijk en financiering behoort tot de opties.
Locatie: Deventer, Smeenkhof 13
Contact: 0570-656006
Wil je de motor komen bekijken? Bel van tevoren om de beschikbaarheid te controleren en teleurstellingen te voorkomen.
Proefrit aanvragen? Neem contact op en ervaar de perfecte mix van retro en moderne technologie met de Yamaha XSR 700!
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Wij behouden ons het recht voor op eventuele fouten of wijzigingen.


 
  • inruil / financiering mogelijk
  • Wilt u de motor komen bekijken? Belt u dan eerst even over de beschikbaarheid van de motor om teleurstellingen te voorkomen.
  • de motor staat in de vestiging Deventer
  • 1e eigenaar
  • nieuwstaat





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion