Nieuwsbrief:

YAMAHA  TRACER 9 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
MIDNIGHT BLACK
yamaha - tracer-9
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 60 Maanden Yamaha

De Tracer 9, Europa’s best verkochte sport/toer motor is voorzien van een volledig opnieuw ontworpen 890cc driecilinder motor. Dit betekent nog meer koppel en acceleratie. Of je nu de steilste haarspelden rijdt of lange afstanden over de snelweg aflegt, het nieuwe lichtgewicht chassis biedt grote wendbaarheid en stabiliteit zowel met als zonder duopassagier.

Een nieuwe 6-assige IMU regelt de hellingshoekgevoelige elektronische rijhulpmiddelen die je nauwkeurige controle geven bij wisselende ondergronden en weersomstandigheden. Verder is de Tracer 9 voorzien van een dubbel TFT-informatiepaneel, volledige LED verlichting, volledige bagagecapaciteit voor 3 koffers en een actieradius van ruim 350km.

Kenmerken van de Yamaha Tracer 9:

* Volledige LED verlichting
* Lichtgewicht aluminium CF-gegoten frame
* Volledige bagagecapaciteit voor 3 koffers
* Standaard voorzien van ABS
* Assist en slipperclutch
* Traction Control
* Yamaha D-mode
* 6-assige IMU en hellingshoekgevoelige rijhulpmiddelen
* 890cc driecilinder
* 19 liter brandstoftank
* Dubbel 3,5" TFT-instrumentenpaneel
* Lichtgewicht SpinForged-velgen
* Instelbare voor- en achtervering
* In twee standen verstelbaar zadel
* Aerodynamische kuip

60 Maanden fabrieksgarantie en mobiliteitsservice.

Een motor kopen op afbetaling? Ook dat is mogelijk bij MotorCentrumWest! Het financieren van jouw nieuwe motor maken wij mogelijk in samenwerking met diverse financiering partners. Zo kunnen wij voor ieder een financiering op maat aanbieden. Neem voor meer informatie contact met ons op.

MotorCentrumWest
Al 16 jaar de Yamaha Exclusief dealer voor West Nederland. Altijd de nieuwste Yamaha modellen op voorraad. En keuze uit 50 jonge ocassions met 3 tot 12 maanden garantie. Kom langs in onze Showroom en overtuig Uzelf. Ook voor een financierings advies op maat bent U bij ons aan het juiste adres.
  • In deze aparte tijden van de Coronapandemie maakt MCW het toch mogelijk om met onze gebruikte en de meeste nieuwe motoren te kunnen proefrijden. Na een uitvoerige kennismaking en interesse peiling via email  is het mogelijk dat MCW met de door U gewenste motorfiets naar uw thuis locatie komt zodat U een proefrit kunt maken en de eventuele inruil motorfiets getaxeerd kan worden. Dit alles natuurlijk binnen de richtlijnen van het RIVM.
    Meer weten? Neem gerust contact op! 





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Centrum West
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1883 - Siegfried Bettmann komt op zijn 20e in 1883 vanuit Nuremberg, Duitsland over naar Coventry in Engeland. Nadat hij een korte tijd werkzaam is geweest bij Kelly en Co. als beschrijvingsdekundige buitenlandse talen. Na zes maanden neemt hij een baan aan bij de White Sewing Machine Co. als vertalend correspondent. Een aantal maanden werkt hij ook als verkoper in Noord Europa. In 1884 start hij S. Bettmann & Co. Import Export Agency in Londen. Hij verkoopt fietsen die gemaakt worden door Wm. Andrews maar met zijn eigen naam erop. Ze importeren ook Duite naaimachines en hebben een handelsonderneming voor andere Duitse fabrikanten. De naam Triumph vervangt die van Bettmann. Bettmann vindt het een makkelijke naam die in veel landen wordt begrepen. Hij noemt het bedrijf nu "The Triumph Cycle Company'. Deze verandert weer in 1887 in New Triumph Ltd. en daarna naar Triumph Cycle Co. Ltd. Shares. Dit werd mede door Dunlop Tyre Company ondersteunt met een bedrag van 45000 pond, een astronomisch bedrag voor die tijd. De Duitse mecanicien Mauritz Johann Schulte, ook afkomstig uit Nuremberg, wordt de juniorpartner van Bettmann. Hij is de man die Bettmann ervan weet te overtuigen dat het beter is om eigen producten te maken dan die van anderen te verkopen. Een kleine fabriek in Much Park Street in Coventry heeft capaciteit om voor Triumph de fietsen te produceren. Coventry is Engelands belangrijkste fietsen-handelsstad. De opstartkosten van 650 pond komen grotendeels van Bettmann's ouders (500 pond) en Schulte's kennissen. Later wordt Dunlop een belangrijke investeerder in het bedrijf. In 1889 verhuisd het bedrijf naar Mch Park Street, Coventry. Hildebrand & Wolfmuller, een motorfabrikant, heeft Schultes belangstelling. Hij wil deze in licentie gaan vervaardigen en importeert er één om te testen en rijdt ermee om het Coventry stadion. In 1898 gaat ook Bettmann in de onderhandeling. Ditmaal met Beeston Humber Motorcycles and Tricycles. Men komt echter niet tot een overeenstemming.
© 2000 - 2025 Motoroccasion