Nieuwsbrief:

YAMAHA  SR 400 - 2017

Garantie: Ja
2021 Km
ZWART
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
yamaha - sr-400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Yamaha SR 400, een motor die zo uit een Museum komt! er ìs maar 2021Km mee gereden. Motor is dan ook gewoon nieuw! Voor een echte Liefhebber! Alle documentatie is er ook bij.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Boekjes aanwezig, Historie aanwezig, Keuze vermogen Cat. A2 of A!, Naar keuze rijbewijs Cat. A/A2, Nederlandse motor, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Zeer netjes, Door ons geleverd en onderhouden.




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion