Nieuwsbrief:

YAMAHA  R7 - 2022

Garantie: Ja
12000 Km
Blauw, zwart
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
yamaha - r7
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette Yamaha R7 
Ben je op zoek naar een sportieve motor in topstaat? Deze Yamaha R7 is zeer netjes onderhouden en direct beschikbaar.

Merk Yamaha
Model R7
Bouwjaar 2022
kilometerstand 12000
54 KW 74 PK
Prijs 9200,- euro

 

    • Financiering mogelijk
    • Bezorging mogelijk
    • Reserveren mogelijk na aanbetaling
    • RDW-erkend
    • Inruil mogelijk
    Heb je een vraag, wil je een proefrit plannen of meer weten over ons aanbod? Ons team staat klaar om je te helpen! Samen zorgen we ervoor dat je altijd met vertrouwen de weg op gaat.

    +31 6 29 78 12 34
    info@leidsemotoren.nl
    Maandag t/m zondag: 09:00 - 21:00

Opties en Accessoires:
ABS
Anti blokkeer systeem 
Anti doorslip Regeling 
Smoke windscherm 
Oxford Remhendel & koppeling hendel 
Korte kentekenhouder 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leidse Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion