Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: YAMAHA 2+3 JAAR.

Motostore Barendrecht is officieel dealer van Suzuki enYamaha voor regio Zuid Holland. Hier vind je niet alleen nieuwe modellen maar ook in onze occasions hebben we een ruim assortiment, waar alle bekende merken voorkomen. Iedere motorfiets, nieuw of gebruikt, is de eerste 10 dagen na aankoop gratis allrisk verzekerd! Dit doen wij in samenwerking met Combi Motors Verzekeringen. Wilt u uw huidige motorfiets bij ons inruilen? …Geen probleem! Ook op onze kledingafdeling zijn we officieel dealer van onder andere RUKKA, REV’IT! en ALPINESTARS. Daarbij hebben we 200 tot 300 helmen in verschillende merken zoals SHOEI, HJC, SCORPION, ROOF en SHARK op voorraad evenals originele onderdelen, navigatie en communicatie systemen, bagagesystemen en alle andere accessoires ben je bij Motostore Barendrecht aan het juiste adres. In de ruime en moderne uitgeruste werkplaats wordt uw motorfiets door vakmensen onderhouden. U kunt hier terecht voor onderhoud, diagnose, reparatie en personalisatie van uw motor. Ook voor een schadetaxatie, herstel / spuitwerkzaamheden kunt u bij ons terecht. Bovendien hebben wij een eigen Rijschool in huis, wat voor de nieuwe motorrijder en motorrijdster erg handig is. U les start vanuit Motostore Barendrecht waar alle middelen beschikbaar zijn.
Motostore, for bikes and more...
  • Motostore, for bikes and more...





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motostore Barendrecht
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion