Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 ABS - 2024

6297 Km
Midnight Cyan
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
yamaha - mt-09-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
In nieuwstaat verkerende en origineel Nederlands geleverde Yamaha MT-09 ABS in de prachtige kleur Midnight Cyan! Dit betreft het volle vermogen model! 

De Yamaha is voorzien van:
  • ABS systeem
  • Traction Control (instelbaar)
  • Verschillende rijmodi
  • Aanpasbare rijmodi met Yamaha Ride Control instellingen
  • 5-inch TFT-Kleurenscherm met Connectiviteit en Navigatie
  • 3e generatie quickshifter
  • Zesassige IMU met nieuwe Back Slip Regulator
  • Noodstopsignalering (ESS)
  • Voorvork instelbaar
  • Achterveer instelbaar
  • Radiator cover
  • Bobbins
  • Innovv Camera systeem voor & achter
  • USB-C aansluiting
  • Handvatverwarming
  • Thema’s & helderheid instelbaar
  • YRC instelbaar
  • Stability control uitschakelbaar
  • Roadlock
  • Instructieboek aanwezig
  • 3 sleutels + codekaartje aanwezig
De agressieve nieuwe look van de MT-09 is doordrenkt van het Dark Side of Japan DNA en is ontworpen om het gevoel van de iconische koppelrijke acceleratie van de CP3 te versterken. Met een 'minder is meer'-benadering is elk detail bedoeld om de agressieve stijl van de MT-09 te versterken.

De Yamaha wordt afgeleverd met:
- Fabrieksgarantie van toepassing
- 1 maand gratis verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl

De Yamaha komt uit 2024 en heeft 6.297 km gereden. De motor verkeert in werkelijke nieuwstaat!

De specialiteiten van T.D.K. Exclusive:

- Financiering mogelijk!
- Bezorging mogelijk!
- Inruil mogelijk!
- Géén onverwachte afleverkosten.
- Wij kunnen het voertuig voor u ter plekke tenaamstellen/vrijwaren.
- Bezichtiging, bij serieuze interesse tot koop, in de avonduren ook mogelijk!

Bekijk ook onze andere advertenties voor de actuele voorraad van onze motoren!

Gelieve een afspraak te maken voor bezichtiging.

Volg ons ook op Instagram
T.D.K. Exclusive

RDW Erkend

Trefwoorden: Yamaha MT 07 09 SP MT 10 03 01 Tracer 900 700 XSR Y-AMT
Opties en Accessoires:
ABS systeem
Traction Control (instelbaar)
Verschillende rijmodi
Aanpasbare rijmodi met Yamaha Ride Control instellingen
5-inch TFT-Kleurenscherm met Connectiviteit en Navigatie
3e generatie quickshifter
Zesassige IMU met nieuwe Back Slip Regulator
Noodstopsignalering (ESS)
Voorvork instelbaar
Achterveer instelbaar
Radiator cover
Innovv Camera systeem voor & achter
USB-C aansluiting
Handvatverwarming
Thema’s & helderheid instelbaar
YRC instelbaar
Stability control uitschakelbaar
Roadlock
Instructieboek aanwezig
3 sleutels + codekaartje aanwezig




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
T.D.K. Exclusive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Speed-E-shift" betekent: Voordat Harley-David son zelf uitkwam met een handgekoppelde en voetgeschakelde versie van de zwaarste modellen - dit gebeurde pas na 1955 - ontwikkelde het rijderspubliek, waaronder veel dealers, zelf een technische oplossing voor de door de fabriek genegeerde wens een voetschakeling te ontwerpen. De Speed-E-shift was niet alleen een antwoord op die vraag in de zin dat het een voetschakeling was voor de 1200CC zijklep- en 1000/1200CC kopklep-Harley’s van 1946 (types U, UL, ULH , E, EL en FL ), de zwaarste en meest imposante lijn van die tijd. Er kon bovendien bliksemsnel mee worden doorgeschakeld omdat het eveneens voorzag in een automatische koppelingsbediening. De Speed-E-Shift is een plat mechaniek dat aan de linkerzijde naast de cilinders aan het frame werd bevestigd. Het bestond uit platte ijzeren strips en stangetjes. Het hart werd gevormd door twee notchedplates, platen waaruit een schuine vertanding was gefreesd, die zijdelings in elkaar grepen en deden denken aan een bereklem, waartussen zich het uiteinde van de schakelstang bevond. Onder invloed van trekveren en in het geval van de schuine vertanding ook de zwaartekracht, schoof de schakelstang trapsgewijs een stukje op wanneer het mechanisme werd bediend. Per stand correspondeerde dat met een versnelling. Zodoende werd met een enkele voetbeweging tegelijkertijd ontkoppeld en geschakeld, waardoor het bedieningsgemak van een half-automaat werd bereikt. Met een manette aan het stuur kon in één keer, bij voorkeur voordat volledige stilstand werd bereikt, terug worden geschakeld naar de vrijstand. Het concept en de uiteindelijke realisering van dit mechaniek is even geniaal als beperkt geweest. Wanneer de Speedy niet goed stond afgesteld was het risico van een totale inwendige verwoesting van de overigens zeer solide vierversnellingsbakvan Harley-Davidson, tot en met verbogen frame, niet ondenkbeeldig. De Speed-E-shift werd in 1945-46 op de markt gebracht door een kleinschalig toeleveringsbedrijf van Harleyaccessoires in Californië. Wie nu op zoek gaat naar deze rariteit kan dus het beste zijn geluk gaan proberen aan de westkust van de Verenigde Staten en moet naast de bereidheid minstens duizend gulden neer te tellen over de nodige overredingskracht beschikken om de bezitter afstand te laten doen van zijn speedy
© 2000 - 2025 Motoroccasion