Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 03 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
TECH BLACK
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: 36 md+24 md beperkt

Ontdek de perfecte combinatie van kracht, wendbaarheid en stijl met de splinternieuwe Yamaha MT-03 uit modeljaar 2025. Deze naked bike is volledig nieuw en heeft nog geen kilometer gereden. Ideaal voor de rijder die op zoek is naar een sportieve motor met een stoer design en moderne technologie.

De MT-03 is uitgerust met een pittige 321cc tweecilinder motor, LED-verlichting, een strak LCD-display en een agressieve streetfighter-look. Dankzij het lichte frame en de comfortabele rijpositie is deze motor perfect geschikt voor zowel de beginnende als de ervaren motorrijder.

Belangrijke kenmerken:
– Modeljaar 2025
– 0 kilometer op de teller
– Krachtige en soepele 321cc motor
– LED-koplamp en -achterlicht
– Sportieve vering en ergonomisch stuurgedrag
– Klaar voor het nieuwe motorseizoen

Ben jij klaar voor de Dark Side of Japan? Grijp je kans en wees de eerste eigenaar van deze indrukwekkende machine.

Neem contact op voor meer informatie of een bezichtiging. Beschikbaar zolang de voorraad strekt.

RB Motoren
Yamaha Exclusief Dealer


Openingstijden:
Dinsdag tm vrijdag 8:30 – 18:00
Zaterdag 9:00 – 17:00

Zo & Ma gesloten

Weltevreden 24a
3731 AL De Bilt
030 – 2211 524




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
RB Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion