Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCA - 2018

Garantie: Ja
25070 Km
Rood
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Triumph Tiger 800 XCA - Bouwjaar 2018 - 25070 km

Prijs: 10490,-

Deze motor hebben wij een 20.000 beurt gegeven volgens Triumph programma, incl klepspeling.
eerste 10.000 kilometer geen onderhoud!

Specificaties:

  • Model: Triumph Tiger 800 XCA
  • Bouwjaar: 2019
  • Kilometerstand: 25075
  • km
  • Kleur: Korosi/Red
  • Motor: 800cc, 3-cilinder
  • Vermogen: 95 pk
  • Gewicht: 210 kg (rijklaar)
  • Versnellingsbak: 6 versnellingen

Opties en extra’s:

  • Full LED verlichting
  • Ride-by-wire gasbediening
  • Elektronische vering (semi-actief)
  • Aangepaste rijmodi voor diverse omstandigheden
  • Cruise control
  • Verstelbare windscreen
  • Grote tank (19 liter)
  • Handvatverwarming
  • Zadel verwarming voor & Achter 
  • Voorwiel en achterwiel van 21 en 17 inch 
  • Valbeugelset 
  • verstelbare schakelpook
  • off-road voetsteunen

Conditie: De motor is in uitstekende staat, . 

Waarom deze Triumph Tiger 800 XCA? De XCA is de topversie van de Tiger 800 serie en biedt ongeëvenaarde prestaties, zowel op asfalt als off-road. Met zijn robuuste ophangingssystemen, krachtige motor en geavanceerde elektronica is het de perfecte motor voor avontuurlijke ritten en lange reizen. Deze motor heeft alles in huis voor de echte reiziger.

  • Bij Motor-id bent u aan het juiste adres indien u interesse heeft in een jong gebruikte motorfiets
    Omdat het een compact eenmansbedrijf betreft bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en bent u ook altijd welkom om onder het genot van een bakje koffie uw wensen kenbaar te maken. 
    Wij zijn gespecialiseerd in Triumph en Ducati ondehoud.
    Dit onderhoud kunnen wij volgens Triumph en Ducati voorschriften doen door jarenlange opleidingen bij Triumph en Ducati.
    Voor Ducati en Triumph is originele computerapperatuur aanwezig.
    Voor alle andere merken gebruiken we een Texa-computer, hiermee kunnen we snel en betrouwbaar diagnoses stellen, TPS-reset, onderhoudsmeldingen uitvoeren, etc.

    U kunt bij ons terecht voor:

    Onderhoud voor alle merken en modellen
    Gebruikte motoren
    Alle Japanse motoren
    Amerikaanse motoren
    Schadeherstel
    Banden
    Onderdelen, originele en imitatie-onderdelen.


    Onze motoren staan er netjes gepoetst bij. Een proefrit maken is bij intentie tot koop mogelijk. En uiteraard bij droog weer en wegdek.

    Biedingen via marktplaats chat of zoiets als 'waar kan de motor voor weg' kunnen we helaas niet op reageren.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor-id
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion