Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE - 2011

50426 Km
N.v.t.
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
triumph - speed-triple
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Beschrijving
Deze motorfiets verkopen wij in opdracht van een klant.

Triumph Speed Triple van het bopuwjaar 2011 met een kilometerstand van 50426.
De motor is door de huidige eigenaar zelf geïmporteerd vanuit Duitsland in 2011. 
Alle boekjes zitten erbij en er zitten enkele facturen bij van gepleegde werkzaamheden door Erison.
De motor wordt afgeleverd met een nieuwe set banden en een kleine onderhoudsbeurt waarbij de olie, oliefilter en de remvloeistof worden vernieuwd.



Algemene gegevens
Kilometerstand: 50426
Motortype: 4 takt drie cilinder
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2011
Versnellingstype: Voetgeschakeld (6)
Kleur: Wit

Technische gegevens (fabrieksopgave)
Cilinderinhoud: 1050 cc
Aantal cilinders: 3
Vermogen: 99 KW / 135 pk
Koppel: 111 NM
Gewicht: 214kg


Opties en Accessoires:
ABS, handvaten, andere, kuipdelen, andere, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Erison Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion