Nieuwsbrief:

TRIUMPH  SPEED TRIPLE 1200 RR - 2022

Garantie: Ja
3861 Km
ROOD METALLIC
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
triumph - speed-triple-1200-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Koppel: 125 Nm
Afmetingen (LxB): 209 x 76 cm
Tankinhoud: 16 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
CO?-uitstoot (WLTP): 130 g/km
Motor: 4-takt

Deze nog in nieuwstaat verkerende Triump Dpeed Triple 1200 RR is origineel Nederlands geleverd en afkomstig van de 2de eigenaar. Verkeert in originele staat op de korte kentekenplaat houder na. Uiteraard dealeronderhouden, boekjes, sleutels en alle papieren erbij. de Triumoh staat er rijklaar bij!

Wij werken door de weeks voornamelijk op afspraak ( daarom is een belletje van te voren even makkelijker ) op zaterdag zijn wij openen van 10 - 16 uur.

Welkom bij Versteeg Motoren, specialist in het supersport en naked bike segment. Al onze motoren verkeren in topstaat! Inruil van een motor, auto is mogelijk.



Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*

U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen. 

Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!

*informeer naar de voorwaarden



Bekijk de uitgebreide foto rapportage en het overige aanbod motoren en diensten op: www.versteegmotoren.nl
Like en volg ons op Facebook : https://www.facebook.com/versteegmotoren.nl

Wij werken uitsluitend op afspraak van ma t/m vr en elke zaterdag geopend van 10-16 uur, daardoor bent u niet gebonden aan openingstijden.
Graag tot snel, de koffie staat voor u klaar!

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Opties en Accessoires:
2de eigenaar, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bluetooth telefoonvoorbereiding, elektrisch variabele schokdemperafstelling, Korte kentekenplaathouder, LED achterlichten, LED koplampen, metaalkleur, Origineel Nederlandse motor, Seatcover, telefoonintegratie, Verkeert in nieuwstaat, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Versteeg Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion