Nieuwsbrief:

TRIUMPH  BONNEVILLE T 120 ELVIS SPECIAL EDITION - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ELVIS EDITION
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
triumph - bonneville-t-120-elvis-special-edition
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Emissieklasse: Euro 5
Garantie: TLM'S New Bikes
Afleverkosten: De getoonde prijs is inclusief € 400 afleverkosten.

De Triumph Bonneville T120 Elvis
Presley Limited Edition is een
eerbetoon aan Elvis, een cultureel
icoon en de grootste solomuzikant
aller tijden. Met deze motorfiets
vieren we de 'Memphis Mafia Triumphs'
die hij in 1965 voor zijn beste
vrienden kocht.Het schitterende
design is geïnspireerd door de J Daar
custom Bonneville die we voor de
Elvis Presley Charitable Foundation
hebben ontworpen. Deze speciale T120
bevat stijlelementen van Elvis' meest
legendarische Comeback
Special-optreden uit 1968 en
belichaamt perfect de tijdloze stijl
van dat tijdperk.Wereldwijd brengen
we slechts 925 exemplaren uit. Elke
motorfiets is individueel genummerd
en komt met een gouden plaat in een
unieke platenhoes met artwork van
Elvis Presley en Triumph Motorcycles
en een ondertekend certificaat van
echtheid.De exclusieve Bonneville
T120 Elvis Presley Limited Edition is
het resultaat van een speciale
samenwerking die fans van motoren en
muziek een unieke kans biedt om hun
passie voor muziek en motorrijden te
vieren. Wil jij deze unieke
motorfiets in jouw bezit krijgen? Kom
da snel naar TLM of bel ons.

= Bedrijfsinformatie =

TLM’s zekerheden: Wij zorgen ervoor dat al onze voertuigen technisch helemaal in orde zijn, voordat deze in de verkoop gaan. Voor onze eigen-merk motoren van Moto Guzzi en Triumph zorgen wij daar bovenop dat deze ook qua onderhoud helemaal up-to-date zijn. In onze prijsstelling zijn alle niet te vermijden kosten opgenomen en wij rekenen GEEN extra kosten voor service, aflevering of overschrijven etc... De gehanteerde garantietermijnen kunnen variëren (0/1/3/6/12/24/36 maanden) en zijn mede afhankelijk van bouwjaar en kilometerstand. De exacte garantievoorwaarden zijn op onze homepage te vinden. Wij ruilen alle merken in. Bij serieuze interesse in een voertuig; bel of mail ons vooraf! Dan behoort een proefrit onder droge weersomstandigheden ook tot de mogelijkheden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
TLM Nijmegen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion