Nieuwsbrief:

SUZUKI  VL 800 VOLUSIA - 2007

Garantie: Nee
72441 Km
Wit
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
suzuki - vl-800-volusia
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Leuke Suzuki VL800 Volusia uit 2007. Het Cobra uitlaatsyteem zorgt voor een mooi donker geluid.

Bij 68000 zijn de banden vervangen en bij 66000 laatste groot onderhoud. Wordt afgeleverd met nieuwe olie/filter en remvloeistof.

 

.
  •  

    Wij zijn dé Benelli dealer van noord Nederland!

    Bij Arnold's Motorshop vind je jouw toekomstige motor of (elektrische) scooter! We hebben een continu wisselend aanbod van gebruikte en nieuwe motoren en scooters.
    In onze showroom vindt je het meest actuele aanbod, het kan dus zijn dat de motor die je hier ziet wellicht net aan je neus voorbij is gegaan. Bel ons daarom altijd om even te checken of de motor er nog staat, of scheur zo snel mogelijk langs onze showroom!
    Vragen naar de laagste prijs hebben we geen tijd voor en zullen we niet beantwoorden.

    Hebben we je interesse gewekt?  Kom rustig langs in onze winkel en showroom en laat je verrassen door ons aanbod voertuigen, kleding en accessoires.

    Uiteraard is inruil mogelijk.

    Bovag en RDW erkend. Op al onze verkopen zijn de Bovag voorwaarden van toepassing*. 

    Proefrit maken? Dit kan bij intentie tot aanschaf en uiteraard bij een droog wegdek.


    We zijn te vinden in Kolham.
    Arnold's Motorshop
    A. Plesmanlaan 11
    9615 TJ Kolham
    www.arnolds-motorshop.nl  /  info@arnolds-motorshop.nl
    0598-371043 (ook voor whatsapp berichten!)

    * tenzij nadrukkelijk anders aangegeven, check onze website!


Opties en Accessoires:
dempers, andere en uitlaatsystemen, Géén bijkomende kosten, Gearindicator, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arnolds Motorshop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion