Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2016

Garantie: Ja
32800 Km
Grijs
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze Suzuki V-Strom DL 1000 uit 2016 is een veelzijdige alleskunner, gebouwd voor motorrijders die graag buiten de gebaande paden rijden. Met 74 kW aan vermogen en 32.800 km op de teller is dit een sterke en betrouwbare reisgenoot, klaar voor elk avontuur. Afkomstig van de 2e eigenaar en altijd onderhoud bij ons genoten

De motor is uitgerust met een Bos uitlaat die zorgt voor een krachtig en mooi geluid, zonder overdreven te zijn. Traction control en ABS geven extra vertrouwen, ook als de omstandigheden minder ideaal zijn. Dankzij valbeugels en handkappen is hij goed beschermd tegen een stootje, terwijl de mistlampen het zicht verbeteren bij slecht weer.

De middenbok maakt onderhoud en parkeren eenvoudig, en met de topkoffer heb je voldoende ruimte voor bagage. De handvatverwarming zorgt voor warme handen op koude dagen, en op het digitale display zie je alle belangrijke info in één oogopslag. Een TomTom-houder is al gemonteerd, zodat je makkelijk je navigatie meeneemt.

Met een rijklaar gewicht van 228 kg is deze V-Strom verrassend handelbaar, zeker gezien zijn formaat en mogelijkheden. Of je nu lange afstanden rijdt, door de bergen toert of gewoon naar je werk rijdt: deze motor voelt zich overal thuis.

Opties en Accessoires:
Valbeugels, Mistlampen, Topkoffer, Middenbok, Bos uitlaat, Handkappen, Hanvatverwaming, TomTom houder, Traction control, ABS, Digitaal display




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big end" betekent: Een drijfstang heeft aan de bovenzijde een klein gat (small end) waarin het lager voor de pistonpen zit. Aan deze zijde is de zuiger bevestigd. Aan de onderzijde heeft de drijf­stang een groot gat, waarin het lager voor de krukpen js aan­gebracht. Dit punt is het hart van de motor. ‘Het big end ligt eruit’ betekent dat het lager in het big end is uitgelopen. Bij ge­brek aan smeerolie kan het big end-lager vastslaan.
© 2000 - 2025 Motoroccasion