Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM 1050 - 2021

Garantie: Ja
38000 Km
Zwart
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
suzuki - v-strom-1050
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om een jong gebruikte Suzuki V-Strom 1050 full black. Het is eigenlijk een XT versie maar dan met gietwielen, zoals ze sinds 2023 geleverd worden!
Afkomstig van de eerste eigenaar. Nieuw door ons verkocht en onderhouden.
  • Bij occasions met een aanschafprijs boven de €3450,- hanteren wij een optioneel servicepakket van €450,-. Hiervoor krijgt de motorfiets een grote beurt bij aflevering en 12 maanden garantie.

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
Givi Topkoffer, Middenbok, Valbeugels, Mistlampen, Handkappen, Navigatiesteun, Handvatverwarming, Givi Airflow, TFT Display, Cruise control, ABS, Traction control, LED Verlichting, Easy start, Low RPM Assist




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion