Nieuwsbrief:

SUZUKI  RM-Z 250 - 2025

Garantie: Nee
1 Uur
Geel
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
suzuki - rm-z-250
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop aangeboden:
Suzuki RM-Z 250 – modeljaar 2025, met slechts 0,5 uur op de teller.
De motor is in absolute nieuwstaat, technisch 100%, en slechts ingereden. Dé kans om een vrijwel nieuwe crossmotor te kopen tegen een flink lagere prijs dan nieuw.


Staat & gebruik:
  •  0,5 uur gereden

  •  Nieuwprijs: €7999

  •  Actieprijs: €6950

  •  Marge Motor
     

 Over de Suzuki RM-Z 250 (2025):
  •  250cc viertakt blok met krachtige vermogensafgifte

  •  KYB vering (volledig instelbaar) voor en achter

  •  Aluminium twin-spar frame – stijf & licht

  •  S-HAC Launch Control-systeem – snellere starts

  •  Brandstofinjectie voor directe gasrespons

  •  Messcherp bochtenwerk en makkelijk te rijden

  •  Uitstekende balans tussen prestaties en betrouwbaarheid


  • Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.

    Neem contact met ons op!
    Heb je vragen of intresse.
    Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
     Bellen: 06-30188051
     Mailen: info@robbemotoren.nl
     WhatsApp: 06-30188051

    Bekijk al onze motoren op onze website!

     Openingstijden van Robbe Motoren:

    Maandag: 13:00 – 18:00
    Dinsdag: Gesloten
    Woensdag: 09:00 – 12:00
    Donderdag: 15:00 – 20:00
    Vrijdag: 10:00 – 20:00
    Zaterdag: 09:00 – 12:00
    Zondag: Gesloten

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Robbe Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion