Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Te koop aangeboden:
Suzuki RM-Z 250 – modeljaar 2025, met slechts 0,5 uur op de teller.
De motor is in absolute nieuwstaat, technisch 100%, en slechts ingereden. Dé kans om een vrijwel nieuwe crossmotor te kopen tegen een flink lagere prijs dan nieuw.
Staat & gebruik:
-
0,5 uur gereden
-
Nieuwprijs: €7999
-
Actieprijs: €6950
-
Marge Motor
Over de Suzuki RM-Z 250 (2025):
-
250cc viertakt blok met krachtige vermogensafgifte
-
KYB vering (volledig instelbaar) voor en achter
-
Aluminium twin-spar frame – stijf & licht
-
S-HAC Launch Control-systeem – snellere starts
-
Brandstofinjectie voor directe gasrespons
-
Messcherp bochtenwerk en makkelijk te rijden
-
Uitstekende balans tussen prestaties en betrouwbaarheid
Het is mogelijk om een financiering aan te vragen via onze website Robbe Motoren. De financiering wordt verzorgd in samenwerking met numotorrijden, snel en eenvoudig geregeld zodat jij binnenkort kunt rijden op jouw droommotor.
Neem contact met ons op!
Heb je vragen of intresse.
Je kunt ons bereiken op de volgende manieren:
Bellen: 06-30188051
Mailen: info@robbemotoren.nl
WhatsApp: 06-30188051
Bekijk al onze motoren op onze website!
Openingstijden van Robbe Motoren:
Maandag: 13:00 – 18:00
Dinsdag: Gesloten
Woensdag: 09:00 – 12:00
Donderdag: 15:00 – 20:00
Vrijdag: 10:00 – 20:00
Zaterdag: 09:00 – 12:00
Zondag: Gesloten
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, vloeistofgekoeld, DOHC, ééncilinder |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 249 cc |
Comp. verhouding | 13.75 : 1 |
Kleppen | 4 |
Brandstof toevoer | Elektronische brandstofinjectie |
Ontsteking | Elektronische ontsteking (CDI) |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | kickstart |
Tankinhoud | 63 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | |
Vering voor | Telescopisch, schroefveren, oliegevuld |
Vering achter | Swingarm, schroefveer, oliegevuld |
Remmen voor | Enkele schijf (wave type) |
Remmen achter | Enkele schijf (wave type) |
Voorband | 80/100-21 51M met binnenband |
Achterband | 110/90-19 57M met binnenband |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | 2185 mm |
Breedte | 835 mm |
Hoogte | 1255 mm |
Zithoogte | 955 mm |
Drooggewicht | 106 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: AGM, GAS GAS, HUSABERG, KAWASAKI, YCF |
Robbe motoren
Alles op het gebied van MX Enduro en ATV!
 | Giessenburg, Zuid-Holland |
 | 06-30188051 |
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden CelÂsius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motorÂfiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt alÂtijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle omÂstandigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half verÂbrande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmteÂ
graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken