Nieuwsbrief:

SUZUKI  M 1800 R INTRUDER - 2008

24476 Km
Zilver/grijs
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
suzuki - m-1800-r-intruder
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Op de foto is de motor nog niet gewassen en gepoetst maar verkeerd in absolute nieuwstaat.
Duo sit en alle 2 de originele sleutels en boekjes zijn aanwezig.
Wij leveren de M1800R af op een set nieuwe banden en kijken de motor helemaal na.
Ook zit er 3 maanden garantie op zodat u de aankomende tijd zeker bent van een goede motor.
 
  • * Zeggen de foto's van de motor nog niet genoeg, kijk dan bij ons op de website daar is een kort filmpje te zien van deze motor, vergeet de instellingen van youtube niet op 4K te zetten.

    * Na bezichtiging en betaling is het uiteraard ook mogelijk om tegen betaling de motor bij u thuis af te leveren.

    * Bent u nieuwsgierig geworden of heeft u meer vragen over deze motor? Bel ons gerust of kom gezellig langs bij ons in de   showroom.

    * 10 dagen gratis ALL RISK verzekering van CombiMotors.

    * Financierings mogelijkheden via Nu Motorrijden.

    * Wij leveren onze motoren af met een complete aflevercheck en vaak met 3, 6 of 12 maanden garantie.

    * Vaak dezelfde dag nog weg rijden op u nieuwe motor.

     

Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, 3 maanden garantie, nieuwe banden




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion