Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX-S 1000 ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blauw
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
suzuki - gsx-s-1000-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Voor 2025 beschikt de GSX-S 1000 over een nieuw TFT display!

Rij direct weg op de nieuwe Suzuki GSX-S1000! Uit voorraad leverbaar.
Maak een proefritje op ons demo-model!
Inclusief 6 jaar garantie!
Suzuki presenteert de gloednieuwe GSX-S1000: een volbloed naked in de meest pure vorm. De machine levert indrukwekkende prestaties, geeft de rijder nog meer vertrouwen en valt extra op door zijn volledig nieuwe, maar bovenal agressieve styling.

- Focus op rijder met verbeterde rij-eigenschappen
- Uitgebreid pakket aan assistentiesystemen
- Vijf standen tractiecontrole

Suzuki levert de nieuwe GSX-S1000 in drie opvallende kleurstellingen: Metallic Triton Blue, Glass Matte Mechanical Grey en Glass Sparke Black, altijd in combinatie met een goudkleurige voorvork.

Getoonde accessoires hebben een meerprijs.
Opties en Accessoires:
ABS, Traction Control, Rijmodi, Nieuw TFT Display, Quickshifter, Korte plaathouder, Rimstriping, Tankpad, Buddyseat cover, LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion