Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSR 750 - 2014

Garantie: Nee
17436 Km
ZWART
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
suzuki - gsr-750
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Suzuki GSR 750 ABS


- Kenteken: 59-MD-VH
- Merk: Suzuki
- Model: Tour
- Tellerstand: 17436 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 749 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R749
- Vermogen: 78 kW / 106pk
- Ledig gewicht: 200 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Motorblokbeschermer

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Korte kentekenplaathouder
- Originele onderdelen aanwezig
- Sportuitlaat (met e-keur)

Veiligheid

- ABS
- Led achterlicht
- Stuurdemper


Zeer nette motor!!
vrijwel in nieuwstaat

deze originele Nederlandse motor komt van de 1e eigenaar

Bodis dubbele einddemper met uitneembare DB killer
Rizoma stuur
korte plaathouder
motorblokspoiler

alle originele onderdelen aanwezig!

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
ABS, Anti Blokkeer Systeem, Korte kentekenplaathouder, Led achterlicht, Motorblokbeschermer, Originele onderdelen aanwezig, Sportuitlaat (met e-keur), Stuurdemper




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion