Nieuwsbrief:

PIAGGIO  MP3 400 HPE SPORT - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
Oranje/ Wit/ Grijs/ Zwart
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
piaggio - mp3-400-hpe-sport
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Pure technologie in een sportief jasje

De nieuwste innovaties van de MP3-modellen gecombineerd in een nog dynamischer en sportiever design. Het assertieve uiterlijk van de MP3 400 hpe Sport wordt geaccentueerd door speciale kleurenschema's. De rijervaring is nog verder verbeterd door Piaggio MIA als standaarduitrusting op te nemen: het multimediaplatform dat het voertuig verbindt met de smartphone, voor een optimaal beheer van oproepen, berichten en muziek.

Ruimte voor comfort

Het uiterlijk van de Piaggio MP3 is vernieuwd, geïnspireerd door de laatste trends in autodesign, met sterke, elegante lijnen die benadrukt worden door de volledige LED-verlichting. De voorkant is nu breder en biedt meer bescherming, evenals het zadel, dat ruimer is voor bestuurder en passagier. De rijpositie is daardoor meer ontspannen en ideaal voor een betere beheersing van het voertuig, zelfs in de meest hectische situaties.

Geperfectioneerde motoren

Een 400 cc hpe Euro 5 motor vormt het hart van de nieuwe Piaggio MP3 serie. De motor is volledig opnieuw ontworpen om de prestaties te verhogen, trillingen te verminderen en het brandstofverbruik nog efficiënter te beheren.

Rijden is een waar genoegen

Piaggio heeft de meest recente innovaties samengebracht om de ultieme rijervaring te creëren: een keyless-systeem voor een snelle en gemakkelijke start, opbergvak in het instrumentenbord met USB-poort, een grote opbergruimte onder het zadel met handige verlichting en een 7" TFT-kleurendisplay, het grootste in het segment van driewielscooters.

 

  • Voor een bezichtiging bel TEL: 030-6622646 om teleurstellingen te voorkomen.

    Een bezichtingsafspraak is geen reservering. Mocht de twee-wieler eerder verkocht worden dan zullen we u hiervan op de hoogte stellen.

    Proefrit mogelijk bij droog weer en de intentie tot aankoop. Inruil is ook mogelijk, neem deze dan mee zodat we van te voren een prijs kunnen maken.

    Pels Motoren is een RDW erkend bedrijf en volwaardig BOVAG-lid. Wij zijn dealer van diverse merken en hebben een compleet ingerichte werkplaats waarin wij het reparatie en onderhoud doen van alle merken Motoren, Motorscooters en scooters. Bij ons gekocht of niet wij staan graag voor u klaar.

    Al onze gebruikte motorvoertuigen worden voor de VASTE PRIJS!! standaard geleverd inclusief de 12 maanden wettelijke product garantie en 12 maanden BOVAG-garantie, tenzij anders aangegeven, tevens krijgen de motorvoertuigen een algehele controle / onderhoudsbeurt volgens schema.

    Voor meer informatie belt u 030-6622646

    Met vriendelijke groet,

    Pels Motoren
    Gessel 1
    3454MZ De Meern Utrecht

    Officieel motordealer van: Aprilia, MotoGuzzi en Benelli

    www.pelsmotoren.nl

    De Meern, ligt centraal gelegen tegen UTRECHT aan bij de kruising van de A12 en A2. Op 20 minuten rijden van AMSTERDAM , 30/40 minuten rijden van DEN HAAG en ROTTERDAM.


Opties en Accessoires:
ABS, ASR, Automaat, Cruisecontrol, Middenbok, opbergruimte, USB lader




Deze motor is geschikt voor B rijbewijs. (Indien behaald voor 19 januari 2013)
Pels Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion