Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 85 STRADA - 2024

Garantie: Ja
2100 Km
Grijs
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
moto-guzzi - v-85-strada
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zoek je een motor met karakter én comfort, maar twijfel je tussen nieuw en gebruikt? Deze Moto Guzzi V85 Strada uit 2024 bewijst dat je voor net iets minder dan nieuw verrassend veel méér kunt krijgen. Met slechts 2100 kilometer op de teller is hij amper ingereden, maar wel al uitgerust met een flinke lijst extra's die je op een kale nieuwe motor vaak moet bijbestellen.

Wat direct opvalt, is de rust en souplesse van de cardanaandrijving – soepel rijden zonder kettingonderhoud. De 58 kW sterke tweecilinder levert voldoende pit voor ontspannen toerritten of stevig doorknallen, en is geschikt voor het A2 rijbewijs. Dankzij cruise control, verstelbaar windscherm en winddeflectoren blijf je ook bij lange ritten fris en scherp.

De rijbeleving is afgestemd op vertrouwen en gemak. Rijmodi passen de motor aan aan jouw stijl en omstandigheden. ABS en traction control ondersteunen waar nodig, zonder op te dringen. Het heldere TFT display geeft je onderweg overzicht, terwijl de handkappen en mistlampen extra bescherming en zicht bieden in wisselende omstandigheden.

Met de opzetdrager is bagage meenemen geen probleem. Of je nu elke dag rijdt of de Alpen in je vizier hebt, deze V85 Strada voelt zich overal thuis. En met zijn lage kilometerstand én complete uitrusting haal je hier een motor in huis die klaarstaat voor vele zorgeloze kilometers.

Opties en Accessoires:
Mistlampen, Opzetdrager, Verstelbaar windscherm, Cardanaandrijving, Winddeflector, Handkappen, Cruise control, TFT display, ABS, Traction control, Rijmodi, Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1945 - Sangster verkoopt Ariel aan BSA. De produktie wordt verder in gang gezet in Warwick. Ook start de bouw van een nieuwe assemblagehal in Meriden, een nu beter gelegen handelscentrum. Men start ook met het produceren van vliegtuigmotoren en is zelfs één van de betere aan het eind van de oorlog. Turner verlaat Triumph na een knallende ruzie met Sangster en gaat bij BSA werken. Bert Hopwood neemt zijn plaats in en werkt verder aan een nieuwe zijklepper als concurrent voor de militaire BSA. Deze ging echter nooit in productie. Laat-1943 komt Turner terug naar het bedrijf op verzoek van Sangster. In totaal werden in de oorlogsjaren 50.000 motoren geproduceerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion