Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 SPECIAL - 2025

€ 10.849,- € 11.849,-
Garantie: Ja
Nieuw
Silver Stripe Monochrome
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
moto-guzzi - v-7-special
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
PROFITEER DEZE MAAND NOG VAN DE SPECIALE VOORRAAD ACTIE!!

De klassieke en elegante V7 Special heeft een onmiskenbare persoonlijkheid. Trouw aan zijn roots en geüpdatet met de nieuwe 850cc-motor, presenteert de V7 Special zich met de kracht en schoonheid die van een echte Moto Guzzi wordt verwacht. Een tijdloos icoon met alle gemakken van een moderne motorfiets, die er de prestaties, veiligheid en het rijplezier verder van vergroten. Ideaal voor hen die niet op zomaar een motor willen rijden en voor iedereen die liever op een echte legende zit.

De streep langs de zijkanten wordt nu gecombineerd met een nieuwe interpretatie van de streep op de tank die verwijst naar de onvergetelijke V750 S3 uit 1975. De kleur en vormen van het model worden onderstreept met veel chroomdetails en graphics en afwerkingen waarin traditie en innovatie perfect samenkomen. Ook de spaakwielen met de gepolijst aluminium velgen en zwarte naven, het dashboard met twee ronde tellers en de "old-school" look van het zadel springen eruit.

Wij zijn officieel dealer van CFMoto, Kymco, Moto Guzzi, Aprilia, Piaggio en Vespa.

Ook zijn wij al jaren één van de grootste leveranciers van scooters, bromfietsen en motorscooters in de regio rond Eindhoven. Naast een enorm assortiment scooters, motorscooters, bromfietsen en snorfietsen kun je bij ons terecht voor alles wat hiermee te maken heeft: sloten, helmen, onderdelen enaccessoires


Openingstijden:

Dinsdag t/m Vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Van Den Burg Eindhoven
Bisschop Bekkerslaan 8
5628 RA Eindhoven
www.vandenburgeindhoven.nl

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van den Burg Eindhoven
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion