Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 CLASSIC - 2012

Garantie: Ja
39800 Km
ZWART MATT
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Geweldig leuke V7

= Bedrijfsinformatie =

Al onze motoren worden geadverteerd incl.
garantie. Onderhoudsbeurt gewenst? Dan verlengen wij de
garantie naar minimaal 6 maanden en maximaal 24 maanden.
Zie onze website voor de mogelijkheden.
Opties en Accessoires:
Bar-end Mirrors, Brandstof injectie, Fly screen, Kleine Richtingaanwijzers, Korte kentekenplaathouder




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Divmo Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion