Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 100 MANDELLO WIND TUNNEL - 2025

€ 19.594,- € 21.594,-
Garantie: Ja
Nieuw
Wind Tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
moto-guzzi - v-100-mandello-wind-tunnel
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuwe Moto Guzzi V 100 Mandello Windtunnel                        Let op:   Aanbiedig geldig t/m 18 Augustus 2025, zolang de voorraad strekt!
 

De Moto Guzzi V100 Mandello Wind Tunnel is een indrukwekkende sporttoermotor die Italiaans design en moderne technologie perfect combineert. Het aerodynamische ontwerp is verfijnd in de windtunnel en valt op door een iconische kleurencombinatie: een levendig rode kleur met een zwarte achterkant, voorspatbord en champagnekleurige accenten op de brandstoftank. De motor straalt klasse en sportiviteit uit, zonder zijn erfgoed te verloochenen.

Onderhuids behoudt hij de klassieke 90° dwarsgeplaatste V-twin, nu geoptimaliseerd naar Euro 5+. Het compacte motorblok levert directe en levendige prestaties vanaf lage snelheden, met veel rijplezier in bochten en uitstekende controle.

Belangrijkste specificaties en technologieën:
  • Motor: 90° V-twin, Euro 5+

  • Vering: Öhlins Smart EC 2.0 semi-actieve vering

  • Elektronica: 6-assige IMU, bochten-ABS

  • Versnellingsbak: Quick Shifter

  • Comfort: Verwarmde handgrepen, TPMS (bandenspanningsmonitor)

  • Connectiviteit: Moto Guzzi MIA (Bluetooth-verbinding met smartphone)

  • Design: Rode en zwarte kleurstelling, champagnekleurige details
  • Vermogen 84 KW / 115 PK 
     

De V100 Mandello Wind Tunnel biedt zowel prestaties als comfort, ideaal voor rijders die stijl, technologie en karakter in één motor zoeken.

  • Summer SALE!!

    Super korting!!

    Nog 1 op voorraad.

    Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Integraal" betekent: Integraalhelm. Ook wel klokhelm genoemd. Een helm die het gehele hoofd, inclusief het gezicht, bedekt (integraal =totaal). De integraalhelm werd overgenomen uit de autoracerij en raakte in de jaren zeventig in zwang bij het merendeel der motorrijders. Het gestroomlijnde uiterlijk en het vizier suggereerden snelheid en veiligheid, maar de praktijk heeft geleerd dat aan de integraalhelm ook nadelen verbonden zijn. Het is niet gezegd dat in geval van een ongeluk de integraalhelm de meeste garantie voor veiligheid biedt. Door het wegslaan van het hoofd kan een motorrijder zijn sleutelbeen breken door de rand aan de onderkant van de helm. Tevens is verstikking is sommige gevallen mogelijk, wanneer bij een val de helm wordt volgeschept met zand. Door de meeste motorrijders wordt de integraalhelm niettemin verkozen boven de jethelm of het spotje vanwege zijn bescherming tegen wind en regen, en vanwege het uiterlijk. Door berijders van antieke motorfietsen, custommotorfietsen en choppers wordt de integraalhelm als een misplaatste keuze beschouwd. Rechtop gezeten op de motorfiets vloekt een integraalhelm met de stijl van een dergelijke motorfiets. De gestroomlijnde integraalhelm harmonieert met een voorovergebogen positie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion