Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  STELVIO - 2024

€ 17.999,- € 19.299,-
Garantie: Ja
200 Km
Grijs
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
moto-guzzi - stelvio
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het gaat hier om ons praktisch nieuwe demomodel, let op op de foto staat de niet ARAS versie afgebeeld maar het is een eigenlijk nieuwe ARAS versie!

De PFF versie met Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist kost €800,- extra!
Adaptieve Cruise Controle is er voor slechts €200,- bij te kopen.

Moto Guzzi heeft op de EICMA de cover van de langverwachte Stelvio gelanceerd, waarmee de terugkeer van het al lang niet meer leverbaar model officieel wordt gemaakt. De fiets komt terug in een modern jasje met meer kracht, de nieuwste technologie, een nieuwe motor en een eigentijds ontwerp.

De Stelvio uit 2024 wordt aangedreven door dezelfde 1042cc V-twin-motor met ‘compact blok’ die onlangs werd geïntroduceerd op de V100 Mandello, hoewel hij zich in verschillende opzichten onderscheidt. De beslissing om bijvoorbeeld een oliecarter te creëren dat via een membraanklep van het carter is geïsoleerd, heeft geresulteerd in extra grondspeling. Ook maakt de cardanas gebruik van een aluminium enkelzijdige arm die versterkt is om beter geschikt te zijn voor off-road gebruik.

Optionele PFF Rider assistence solution omvat 4D radar technologie voor extra veiligheid door middel van Following Cruise control, Foward collision warning, Blind spot information en Lane Change Assist.
Opties en Accessoires:
Cruise Control, 5 Riding Modes, full colour TFT display, Elektronisch verstelbaar windscherm, Handkappen
LED,
Bochtenverlichting,
Bochten ABS,
Traction control,
Blinde hoek detectie.
PFF
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1940 - De Tweede Wereldoorlog breekt uit en in zes weken worden 1400 Triumphs gereconditioneerd naar gebruik voor oorlogsdoeleinden. In januari 1940 reduceert het Engelse ministerie de vraag naar productie zodat Triumph de civiele en export markt weer kan bedienen. In maart sluit de Franse regering een deal en koopt de 500cc zijklepper van Triumph. In mei roept de Britse regering de civiele productie wederm een halt toe en medio juli produceert men 300 militaire voertuigen per week. In dat jaar wordt ook een deel van de produktie weggebombardeerd aan Priory Street.
© 2000 - 2025 Motoroccasion