Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

MOTO GUZZI  1200 BREVA ABS - 2009

Garantie: Ja
24501 Km
Zwart
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
moto-guzzi - 1200-breva-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nette Moto Guzzi Breva 1200 ABS

- Slechts 24.501 KM op de teller
- In nette staat

Kom de motorfiets bekijken in de showroom bij ons in Zwolle. Uiteraard is een proefrit en inruil van uw huidige motorfiets geen probleem.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MASH
© 2000 - 2025 Motoroccasion