Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  1000 LE MANS - 1986

67246 Km
Rood
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
moto-guzzi - 1000-le-mans
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige  icoon ui de jaren 80 in zeer goede staat verkeerde Le Mans 1000 in originele staat zeer goed verzorgd met extra set wielen en rem schijven compleet met boekje en rijtest 
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2025 Motoroccasion