Nieuwsbrief:

KTM  990 DUKE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
ktm - 990-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

De KTM 990 DUKE erfde zijn DNA van de legendarische DUKE-modellen en voegt nog meer dynamiek en agressie toe. De machine is van nature gericht op prestaties en is ontworpen rond een licht en wendbaar chassis dat het hoogste vertrouwen biedt aan de rijder. Het frame met een stijve tralietralie en een nieuwe swingarm bieden plaats aan hoogwaardige, verstelbare WP APEX Suspension-componenten.

Zodra je op de motor zit, wordt je begroet door een 5-inch dashboard van gehard glas dat alle informatie biedt die een KTM 990 DUKE-rijder nodig heeft. De vernieuwde graphics en menustructuren zijn ontworpen voor snellere, intuïtievere toegang tot de verschillende functies van de KTM 990 DUKE. Dit omvat een nieuwe functie die Lean Angle-gegevens weergeeft, evenals een optionele TRACK Mode met rondetimer en telemetriegegevens.

Kortom, de opdracht was simpel: ontwikkel de ultieme NAKED-machine in de middelgrote klasse. Met de KTM 990 DUKE is deze opdracht volledig volbracht.

-----
WELKOM BIJ ARIE MOLENAAR MOTORS!

In onze prachtige showroom staan meer dan 300 motoren van o.a. MV Agusta,Honda, Suzuki, Yamaha, Kawasaki, Husqvarna en KTM. Zowel nieuwe als gebruikte motorfietsen van bovenstaande merken. Geïnteresseerd of gewoon zin in een lekker kopje koffie… Kom gerust langs op Einsteinweg 4 te IJsselstein.
Wij ruilen uw motor graag in.

OPENINGSTIJDEN

Dinsdag t/m donderdag 8.00 t/m 18.00 uur
Vrijdag 8.00 t/m 20.00 uur
Zaterdag 8.00 t/m 17.00 uur

Arie Molenaar Motors, IJsselstein.
030-6881228.
Opties en Accessoires:
Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Arie Molenaar Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion