Nieuwsbrief:

KTM  790 DUKE L - 2023

Garantie: Ja
3003 Km
Nardo/black
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
ktm - 790-duke-l
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Details:

KTM 790 Duke L

-1e toelating: 06-07-2023
- Kleur: Nardo/black
- Kilometerstand: 3003 km

Bomvolle machine deze dikke KTM 790 Duke L. Afkomstig uit 2023 en met slechts 3003 km op de teller in absolute nieuwstaat (div. beschermfolie af fabriek nog aanwezig). Rechtstreeks van de 1e eigenaar en compleet met alle documentatie.
Waanzinnige 2-cilinder sound door de MIVV sportuitlaat (db-killer aanwezig). Voorzien van: MIVV X-M5 uitlaat, Highsider stuurspiegels, Raximo korte verstelbare hendels, Blipper, MTC, Rijmodus select, stuurdemper, KTM Powerparts zadel, KTM Powerparts tankgrips origineel, Zieger kettingkast metal, seatcover, bobbins, USB-aansluiting, mini LED knippers & korte plaathouder. 

Heeft u interesse? Wij heten u van harte welkom bij ons in de showroom waar deze geweldige Duke op u staat te wachten. Maak een afspraak en wij weten zeker dat u net zo enthousiast wordt op deze machine als wij!

Zie ook de video van deze motor!


U kunt ons ook 's avonds en in het weekend benaderen ( per telefoon of e-mail ). Roy Bloemert Motoren in Staphorst. Het adres voor mooie & complete motoren! 

​

Financiering mogelijk zie hiervoor onze pagina.


Opties en Accessoires:
12V voeding, Abs, Bobbins, Comfort zadel, Gear indicator, Kentekenplaathouder kort, Knipperlichten mini, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bloemert Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1923 - In 1923 besloot BMW zich meer op motorfietsen te richten, omdat het Verdrag van Versailles de productie van vliegtuigen verbood. In dat jaar draaide Max Friz de Bayernmotor 90° in het frame en de eerste BMW-motorfiets die het eigen merk mocht voeren was een feit. Dit was de R 32. De motor had globaal dezelfde opbouw zoals die tot op de dag van vandaag door BMW wordt gebruikt: een langsgeplaatste, luchtgekoelde tweecilinderboxermotor met een aandrijfas naar het achterwiel.
© 2000 - 2025 Motoroccasion