Nieuwsbrief:

KTM  390 DUKE - 2016

Garantie: Ja
16000 Km
Oranje
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
ktm - 390-duke
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Deze KTM 390 DUKE uit 2016 is een motor die je direct in beweging zet. Met 32 kW vermogen is hij A2 geschikt, waardoor hij uitermate geschikt is voor wie sportief wil rijden zonder in te leveren op controle of comfort. Met 150 kilo rijklaar is hij licht, wendbaar en verrassend speels in het bochtenwerk. De teller staat op 16.000 km – ruim voldoende om hem goed ingereden te noemen, maar met nog volop potentieel voor vele ritten.

Wat deze DUKE extra bijzonder maakt, is de uitrusting. De Akrapovic uitlaat geeft hem niet alleen een sportieve klank, maar ook een karakter dat je hoort én voelt. De korte plaathouder accentueert het strakke lijnenspel, terwijl LED knipperlichten zorgen voor goede zichtbaarheid. Handvatverwarming maakt hem comfortabeler op frisse dagen, en het digitale display geeft je alle informatie in één oogopslag.

Veiligheid komt van het standaard aanwezige ABS, dat ingrijpt als het echt nodig is – vooral prettig bij natte of gladde omstandigheden. Alles aan deze motor is gericht op direct rijplezier, zonder dat het overweldigend wordt. Of je nu door de stad rijdt of een dijkrit maakt, deze 390 DUKE voelt zich overal thuis.

Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaat, Korte plaathouder, Handvatverwarming, LED knipperlichten, Digitaal display, ABS




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion