Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
KTM 390 ADVENTURE
Bouwjaar 2021
9303 Kilometer en in Topstaat
32Kw dus geschrikt voor A2 rijbewijs
Mooie Alroad KTM met de bnetrouwbare 390 motorblok en voorzien van de volgende optie's
Abs
Tractiecontrol
Qiuckshifter
Ktm telefoonhouder
Instebare Veerrring
Bleutooth
Stuurverhoger
Led koplamp
Led knipperlichten
Motorbeschermplaat
Deze allroad KTM ADVENTURE 390 staat in Didam en is na Telefonische afspaak te bekijken.
Vaste prijs 5500 euro
tel 0622236308
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistof gekoeld 1-cilinder 4-taktmotor |
Boring x slag | 60 mm x 60 mm |
Cilinder inhoud | 373 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | pk / kW bij tpm |
Max. koppel | 37 Nm bij tpm |
Koppeling | PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Single-speed automaat |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 14,5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen trellisframe, gepoedercoat |
Vering voor | WP APEX 43 |
Vering achter | WP APEX - Monoshock |
Remmen voor | Radiale vaste remklauw met vier zuigers |
Remmen achter | Zwevende remklauw met enkele zuiger |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 855 mm |
Drooggewicht | 158 kg |
Leverbare kleuren | ORANJE,WIT |
Beschrijving | Bevredig uw rusteloze geest met de nieuwe KTM 390 ADVENTURE. Deze compacte eencilinder enduromachine voor op reis heeft een sportieve ontwerphouding, met de uitgebreide uitrusting en bewezen prestatiegegevens van het KTM ADVENTURE-assortiment. De veelzijdige ergonomie, soepele vermogensafgifte en innovatieve technologie komen allemaal samen in een comfortabel, lichtgewicht pakket dat is gebouwd voor diegenen die meer avontuur in hun dagelijks leven willen passen. |
Hunen motoren is al meer dan 15 jaar dé specialist in motoren in Didam en Nederland. Onze passie voor motoren en jarenlange ervaring zorgen ervoor dat wij de beste service en kwaliteit kunnen bieden aan onze klanten. Wij staan altijd klaar om je te helpen bij het vinden van de perfecte motor.
 | Didam, Gelderland |
 | 0622236308 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken