Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De KTM 250 SX-F is een echt gebruiksvriendelijk pakket, ontworpen om alle rijders, van beginner tot professional, tevreden te stellen. Maar denk niet dat dat compromissen oplevert: hij is onbetwist klaar om te racen op elk niveau. Met een krachtige punch en een optionele elektronische uppercut in reserve is de KTM 250 SX-F klaar om de 250cc-klasse te betreden en knock-out te slaan.
- Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!
-Suzuki Full Range dealer
-KTM Full Range dealer
-Husqvarna Full Range dealer
-GASGAS Full Range dealer
-Yamaha Off-Road dealer
Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1- cilinder, 4 takt motor |
Boring x slag | 78 mm x 78 mm |
Cilinder inhoud | 249.9 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | |
Vermogen | |
Max. koppel | |
Koppeling | Nat, CSS lamellenkoppeling, Brembo hydraulica |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 7 liter |
Topsnelheid | |
ABS | |
Frame | 25CrMo4 stalen centrale-buizenframe |
Vering voor | WP-USD, AER 48, Ø 48 mm |
Vering achter | WP schokdemper met linkage |
Remmen voor | 260 mm schijfrem |
Remmen achter | 220 mm schijfrem |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1485 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 950 mm |
Drooggewicht | 99 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HUSQVARNA, KTM, SUZUKI |
Nieuwe en gebruikte motoren voor zeer scherpe prijzen. Als Suzuki Exclusief dealer heeft Ovaa Motors altijd de nieuwste Suzuki modellen in de showroom staan.
Voor meer informatie over de nieuwste Suzuki modellen kunt u hier klikken.
Ook worden er aantrekkelijke kortingen gegeven op enkele demomotoren!
 | Vlissingen, Zeeland |
 | 0118-461485 |
Een stukje historie: BMW in 2004 - Het eerste model, de K 1200 S uit 2004, perste er al 167 pk uit en vestigde een werelduurrecord. De zeer sterk hellende cilinders zorgden dat het zwaartepunt laag kon blijven, maar er waren ook veel technieken uit de BMW Formule 1 motor overgenomen, waaronder de holle nokkenassen en het speciale smeersysteem. Er kwam een GT versie, maar ook een meer "streetfighter" achtig model, de K 1200 R, die zonder meer "ruig" te noemen was. Met deze nieuwe serie betrad BMW een strijdperk dat het in de jaren dertig verlaten had: de pk-race. In deze periode waren rembekrachtiging, Integral ABS, elektrisch instelbare veersystemen en tractiecontrole deels standaard, deels als optie leverbaar. Het BMW duolever verving op deze serie het telelever systeem.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken