Nieuwsbrief:

KTM  1290 SUPER ADVENTURE S - 2021

Garantie: Ja
29450 Km
ZWART
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
ktm - 1290-super-adventure-s
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze ( KTM Street specialist sinds 2007) biedt aan:

KTM 1290 Super Adventure S uit 2021. Origineel Nederlands geleverd door ons. BTW verrekenbaar.

Voorzien van:
- Tech pack geactiveerd (alle electronica pakketten)
- 23 Liter brandstoftank
- Adaptive cruise control
- Elektronisch instelbare vering
- Handkappen
- Hellingshoekafhankelijke traction control
- KTM My Ride met Navigatie
- In hoogte verstelbaar zadel
- Lean Angle Sensitive Cornering C-ABS
- Middenbok
- Vernieuwe bediening schakelaars
- Instelbare Rijmodi
- Slipperclutch
- Vernieuwde ECU
- Verbeterde gewichtsverdeling met nieuwe tank
- Vernieuwde groot TFT display
- KTM powerparts tank pad
- Afgebeelde Akrapovic uitlaat verkrijgbaar tegen meerprijs

Gespreide betaling prive of zakelijk mogelijk met door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creëren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creëren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiële uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van België en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion